Grunt to dobra inwestycja

FAQ

W jaki sposób zarejestrować się w serwisie www.ofertygruntow.pl ?

Aby zarejestrować się w serwisie najpierw wpisujemy email oraz hasło a następnie otrzymujemy na wskazany adres mailowy link aktywacyjny, na który należy kliknąć by potwierdzić założenie i aktywację konta..

Następnie należy wybrać jeden z czterech rodzajów formularzy kontaktowych (kont klienta- w zależności od tego, kim jesteśmy i kogo reprezentujemy) i uzupełnić go z danymi firmy i osób kontaktowych oraz reprezentujących firmę.

Jeżeli miejsce i adres wykonywanej działalności różnią się od tej zgłoszonej w dokumentach w miejscu „Miejsce wykonywanej działalności” oraz „Adres wykonywanej działalności” wpisujemy aktualne dane. Jeżeli adres i miejsce wykonywanej działalności są te same, co w dokumentach, to powielamy go tutaj. Dane te można w całości ściągnąć z KRS lub CiDG.

Należy pamiętać o podaniu prawidłowego maila zarówno do kontaktowania się z serwisem, jak i klientami.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Czym są „Formularze rejestracji-kont klientów”. Jakie konto wybrać podczas rejestracji?

Formularze rejestracji (kont klientów) są „dokumentami”, które definiują rodzaj klienta. Rozróżniamy 4 rodzaje formularzy, które pozwalają serwisowi na zebranie wszystkich niezbędnych informacji na temat : (rodzaju działalności klienta , danych kontaktowych i teleadresowych, danych właścicieli oraz osób reprezentujących firmę, itp.) Dane służą prawidłowej komunikacji z portalem.

  1. Osoby prywatne,
  2. Biura Nieruchomości,
  3. Developerzy, Banki, Urzędy,
  4. Firmy usługowe i wykonawcze,
Co jeśli wpisze nieprawidłowe dane podczas rejestracji?

Należy pilnować, aby wpisać prawidłowe dane podczas rejestracji, ponieważ system na te dane będzie automatycznie wystawiał faktury.

Jeśli przez pomyłkę wpisałeś błędne dane, w każdej chwili możesz je edytować. W tym celu, należy wejść w zakładkę „ Mój profil” a następnie „Zmiana danych”. Następnie „Zapisz”.

Gdzie mogę edytować zmianę danych teleadresowych indywidualnych, jak i firmowych?

Edycji danych teleadresowych indywidualnych, jak i firmowych można dokonywać w menu „Mój profil” w zakładkach (edytuj profil, zmiana danych)
W celu ich zmiany wchodzimy kolejno do poszczególnych zakładek:
„Mój profil”, następnie „Edytuj profil” a następnie „Zapisz”
„Mój profil”, następnie „Zmiana danych” a następnie „Zapisz”

Czym się różnią między sobą poszczególne konta (osoby prywatne, biura nieruchomości, developerzy- urzędy, firmy usługowe i wykonawcze?

Osoby prywatne: to konto dedykowane, jest tylko i wyłącznie dla osób fizycznych, przysłowiowych „Kowalskich”, najczęściej właścicieli gruntów lub osób ich reprezentujących. W przypadku kont dla osób prywatnych istnieje tylko możliwość dodawania pojedynczo ofert, nie ma możliwości ich exportu tak jak w przypadku biur nieruchomości oraz klientów biznesowych.

Biura nieruchomości: to konto dedykowane, jest tylko i wyłącznie dla osób fizycznych prowadzących JDG, jak podmiotów mających osobowość prawną , działających w branży obrotu nieruchomościami. W przypadku tego konta istnieje możliwość dodawania ofert pojedynczo, jak i za pomocą automatycznego eksportu.

Developerzy/Urzędy: to konto dedykowane, jest tylko i wyłącznie dla osób fizycznych prowadzących JDG, jak podmiotów mających osobowość prawną , działających w branży obrotu nieruchomościami, branży budowlanej , developerskiej oraz urzędów i instytucji państwowych i samorządu terytorialnego. W przypadku tego konta istnieje możliwość dodawania ofert pojedynczo, jak i za pomocą automatycznego eksportu.

Firmy wykonawcze i usługowe: to konto dedykowane, jest tylko i wyłącznie dla osób fizycznych prowadzących JDG, jak podmiotów mających osobowość prawną prowadzących działalność pośrednią , uzupełniającą branży obrotu nieruchomościami, wykonujących usługi dla Kupujących i Sprzedających przed i po dokonaniu transakcji, jak: (np. geodeci, kancelarie prawne, banki, firmy budowlane itp.)

Jak usuwać, zawieszać konto?

Jeśli jesteś zdecydowany na rezygnację z posiadania konta w naszym serwisie masz możliwość zawieszenia konta bądź jego usunięcia na trwale. Zawieszenie konta spowoduje, że twoje dane nie będą aktywne i trafia do archiwum na 6 m-cy. Po tym czasie zostaną usunięte z systemu.

Natomiast usuniecie konta spowoduje bezpowrotne usuniecie z naszego serwisu wszelkich umieszczonych ofert, twoich danych oraz całej całą historii. Ta usługa dostępna jest tylko po zalogowaniu na swoje konto.

Zawieszenie konta: W menu głównym, wchodzimy do „Mój profil”, następnie „Zmiana danych” i „Zawieszenie konta”. Dalej należy postępować zgodnie z instrukcjami.

Usunięcie konta: W menu głównym, wchodzimy do „Mój profil”, następnie „Zmiana danych” i „Usunięcie konta”. Dalej należy postępować zgodnie z instrukcjami.

Jak dodać „Pojedynczą ofertę” ręcznie?

Po wybraniu odpowiedniego profilu, wypełnieniu danych i zapisaniu ich, przechodzimy do zakładki „Oferty” a następnie do „Wystaw ofertę”. Pokaże nam się formularz, który należy precyzyjnie wypełnić, uzupełniając go o zdjęcia działki, niezbędne dokumenty, link do prezentacji działki na portalu „YouTube”. Im bardziej precyzyjny opis tym większa szansa na znalezienie większej liczby potencjalnie zainteresowanych klientów.

Na końcu zapisujemy, klikając „Zapisz”

Tak sporządzona ofertę możemy zobaczyć na podglądzie, klikając „Podgląd”, dokonując jeszcze ewentualnej edycji.

Zapisana oferta zostanie umieszczona na „Liście ofert” w menu „Moje oferty”.

Umieszczenie jej w menu „Moje oferty” nie skutkuje jeszcze jej publikacją w serwisie. Aby oferta była widoczna dla wszystkich zalogowanych i niezalogowanych użytkowników, musimy jeszcze opłacić jej publikację.

W jaki sposób wykonać „Eksport ofert” do serwisu?

Pierwszym krokiem do wykonania eksportów do naszego portalu, jest zarejestrowanie się w naszym serwisie i założenie konta.

Portal www.ofertygruntow.pl współpracuje ze wszystkimi wiodącymi firmami, dostarczającymi oprogramowania dla Biur Nieruchomości takich jak: Assari, IMO, Galactica, Multiple, Agencja 3000, Esti CRM (etc.)

Oczywistym faktem jest , że musisz współpracować z jednym z tych dostawców. Żeby wykonać eksport ofert do serwisu wchodzisz do zakładki „Oferty” a następnie „Wystaw ofertę”. W zakładce tej w lewym górnym rogu, znajduje się link „Wykonaj automatyczny eksport”.

Należy w niego kliknąć, by za jego pomocą „połączyć” się ze swoim dostawcą oprogramowania do eksportu ofert. Następnie logujesz się na swoje konto w programie do eksportu ofert. Wchodzisz do formularza oferty uzupełniasz wszystkie wymagane pola ( podstawowe informacje na temat działki, lokalizacja, wady, szczegóły otoczenia, cena, itp.) i za jego pomocą , eksportujesz swoje oferty do serwisu, www.ofertygruntow.pl .

Należy przy tym pamiętać , że każdy z dostawców tego oprogramowania do eksportu ofert, może wymagać indywidualnej dyspozycji takiego eksportu przez Ciebie lub portal www.ofertygruntow.pl ( jeżeli dostawca daje taka możliwość, i zgodę), dlatego przed eksportem warto skontaktować się ze swoim dostawcą tego oprogramowania by uzyskać precyzyjną informację na ten temat.

W innym przypadku może się tak zdarzyć, że „puszczony” przez Ciebie eksport nie zostanie wysłany. Czynność tę dokonujemy tylko raz. Kolejne eksporty idą już automatycznie.

Należy także pamiętać, że powodzenie transferu, zależy od kilku czynników, takich , jak (wielkość, rozmiar pliku, czy czas transmisji). Inaczej transferowany będzie plik zawierający 100 ofert a inaczej ten , który zawiera ich 10.000. Wielu dostawców dokonuje eksportów ofert „w pakietach” ze względu na te czynniki. Chroni to ich serwery przed niewydolnością. Dlatego przed eksportem warto się także skontaktować , ze swoim dostawca oprogramowania by doprecyzować ten fakt.

Ponieważ, każdy z dostępnych na rynku programów, do eksportu ofert, będzie to robić wg własnych algorytmów, niekoniecznie pokrywających się z pozostałymi, przed wykonaniem eksportu ofert do serwisu, należy zapoznać się z „Instrukcją obsługi danego programu” lub w przypadku problemów technicznych, skontaktować się z jego producentem.

Jeśli posiadasz inny program niż wyżej wymieniony lub masz problemy z exportem ofert do naszego serwisu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Gdzie znajdę swoje oferty po eksporcie?

Mapa serwisu jest przejrzysta. Wszystkie wyeksportowane automatycznie oferty, trafiają na „listę ofert” w menu „Oferty” a następnie „Moje oferty”.

Jak korzystać z „Wyszukiwarki ofert”?

Nasz serwis posiada bardzo szczegółową wyszukiwarkę ofert, na która składają się: (wyszukiwarka ogólna, szczegółowa, oraz wg mapy) z każdej z tych opcji możemy korzystać indywidualnie.

Wyszukiwarka ogólna, pozwala jedynie na określenie ogólnych parametrów interesujących nas ofert, takich, jak: lokalizacja, cena, metraż, itp. Znajduje się ona zarówno na stronie głównej portalu pod karuzelą „Baner”, jak i zakładce „Wyszukaj”.

Wchodzimy na stronę główną lub zakładkę „Wyszukaj”, ustawiamy parametry ogólne, naciskamy „Szukaj” i system pokazuje nam interesujące nas oferty w formie listy poniżej.

Wyszukiwarka szczegółowa, pozwala na bardzo precyzyjne określenie parametrów interesujących nas ofert, takich, jak: wymogi prawne, lokalizacja, wyposażenie, odległości, media, cena, metraż, itp. Znajduje się ona zarówno na stronie głównej portalu pod karuzelą „Baner”, jak i zakładce „Wyszukaj”.

Wchodzimy na stronę główną lub zakładkę „Wyszukaj”, ustawiamy parametry ogólne, naciskamy „Szukaj” i system pokazuje nam interesujące nas oferty w formie listy poniżej.

Wyszukiwarka wg mapy, pozwala na określenie lokalizacji interesujących nas ofert, dzięki mapom Google. Znajduje się ona zarówno na stronie głównej portalu pod karuzelą „Baner”, jak i zakładce „Wyszukaj”.

Wchodzimy na stronę główną lub zakładkę „Wyszukaj”, Ustawiamy pinezkę Google w interesującej nas lokalizacji, określamy jej promień, naciskamy „Szukaj” i system pokazuje nam interesujące nas oferty w formie listy poniżej.

Czym jest lista „Moje oferty”?

Lista ofert jest mechanizmem stworzonym do zarzadzania swoimi ofertami. Umieszczane są na niej wszystkie oferty, jakie ręcznie stworzyliśmy, jak i te przychodzące dzięki automatycznym eksportom, przed publikacją. Znajdujące się na niej oferty nie są widoczne dla pozostałych użytkowników portalu, jak i klientów z zewnątrz do czasu ich publikacji.

Lista ofert funkcjonuje w formie zestawienia, dzięki któremu, poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów, możemy wybrać zarówno ilość ofert do publikacji, jak i opcje dodatkowe/wyróżnienia a także dodanie do „Giełdy ofert”.

Czym są „Obserwowane oferty”?

„Obserwowane oferty” są narzędziem służącym do trzymania i przechowywania w jednym miejscu wszystkich tych opublikowanych przez innych użytkowników, ofert, które nas z jakiegoś powodu zainteresowały a które chcemy mieć w każdej chwili pod ręką.

Aby dodać interesująca nas ofertę do tej rubryki, wchodzimy do „Wyszukaj”, ustawiamy kryteria i naciskamy „Szukaj”. System znajdzie dla nas wymagane oferty i pokaże je w formie listy. Każdą z tych ofert możemy podejrzeć z osobna w osobnym oknie.

Każda otwarta oferta w jej górnej części posiada wizualizację „oczka” po naciśnięciu, którego zostanie automatycznie dodana do listy „Obserwowane oferty” na naszym koncie.

Nie mamy wpływu na czas ich wizualizacji w tej zakładce. Uzależnione to jest od czasu emisji, pakietu, na jaki zdecydował się użytkownik, który ją opublikował.

Co to jest „Ogłoszenie standard”?

Ogłoszenie standard, to jedna z opcji publikacji oferty/ofert, każdego cennika, dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z opcjami dodatkowymi, banerem, jak i powiadomieniami na wszystkie dostępne okresy publikacji.( Szczegóły w cenniku).
Opcja ta jest najkorzystniejsza, gdy do już wykupionego danego pakietu chcemy dorzucić kilka pojedynczych ofert.

Czym są „Opcje dodatkowe/wyróżnienia”?

Opcje dodatkowe/wyróżnienia, to jedna z opcji publikacji oferty/ofert/reklam, każdego cennika, dostępna wraz powiadomieniami i ogłoszeniem standard na wszystkie dostępne okresy publikacji.

(Szczegóły w cenniku).

Dzielimy je następująco:

a) OGŁOSZENIE PREMIUM

Dodatkowa opłata doliczana do ceny za wybrane Ogłoszenie Standard za pogrubienie nazwy nieruchomości umieszczonej na liście ofert wraz usługami pakietu podstawowego

b) OGŁOSZENIE PREMIUM PLUS

Dodatkowa opłata doliczana do ceny za Ogłoszenie Standard za pogrubienie nazwy i podświetlenie tła umieszczonej oferty (np. na niebiesko) wraz z usługami pakietu podstawowego.

c) OGŁOSZENIE SUPER PREMIUM (decyduje kolejność zaksięgowania płatności).

Dodatkowa opłata doliczana do ceny za Ogłoszenie Standard za umieszczenie Ogłoszenia na samym początku listy wyników zgodnie z parametrami wyszukiwania z usługami pakietu podstawowego.

d) OGŁOSZENIE SUPER PREMIUM PLUS (Oferty wyróżnione emitowane losowo na stronie głównej między wyszukiwarką szczegółową a ofertami standard)

Dodatkowa opłata doliczana do ceny za Ogłoszenie Standard za wyróżnienie Ogłoszenia na stronie głównej między wyszukiwarką szczegółową a ofertami standard o rozmiarach max. Rozmiary 600×600 pixeli, max. Wielkość 500kB, emitowanej losowo wraz z usługami pakietu podstawowego.

Opcje te pozwalają: pogrubić dane teleadresowe, tekst, umieścić na pierwszym miejscu listy wyszukiwania, dodać ogłoszenie do „Giełdy ofert” a także do karuzeli reklamodawców i sponsorów na tytułowej stronie portalu.

Czym są „Powiadomienia”?

Powiadomienia , to jedna z opcji publikacji, pozwalająca na otrzymywanie mailem informacji o interesujących nas ofertach zgodnie w wybranymi przez nas parametrami wyszukiwania. Opcja dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z opcjami dodatkowymi, banerami na wszystkie dostępne okresy publikacji. ( Szczegóły w cenniku).

Dzielimy je nast.:

  1. 10 powiadomień,
  2. 100 powiadomień
  3. 500 powiadomień
Jak skorzystać z funkcji „Powiadomienia”?

Jeśli poszukujemy nieruchomości nie mając jednocześnie zbyt dużo czasu na jej poszukiwanie możemy otrzymywać automatyczne powiadomienia mailem wg wybranych przez nas kryteriów wyszukiwania.

Żeby je ustawić wchodzimy w zakładkę „wyszukaj”, lub na stronę główną (pod wyszukiwarkę ogólną) i zaznaczamy buton „utwórz powiadomienia”, który automatycznie przenosi nas do kryteriów wyszukiwarki ogólnej, w której zaznaczamy interesujące nas kryteria ogólne. Następnie przechodzimy kolejno do wyszukiwarki podstawowej, szczegółowej lub wg mapy by doprecyzować parametry, interesujących nas ofert. W każdej z nich jest taki sam buton zapisujący nasze kryteria. Następnie system przenosi nas do cennika, gdzie wybieramy i opłacamy interesujący nas pakiet ilości powiadomień, oraz czas publikacji, która do nas będzie przychodziła na maila zgodnie z wybranymi w wyszukiwarce parametrami działki.

Ilość otrzymywania powiadomień nie jest ograniczona czasowo- do wyczerpania pakietu.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Co to jest „Baner”?

Baner to jedna z opcji publikacji, pozwalająca na publikowanie reklam produktów lub loga firmowego przez reklamodawców lub sponsorów, publikowana w karuzeli głównej umieszczonej nad wyszukiwarką ogólną na tytułowej stronie portalu dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z opcjami dodatkowymi, jak i powiadomieniami na wszystkie dostępne okresy publikacji.( Szczegóły w cenniku).

Reklama „Baner” publikowana jest w tym samym miejscu na każdej stronie portalu.

 

Jak zamieszczać reklamy w karuzeli „Baner”?

Po zalogowaniu do swojego konta użytkownika, wchodzimy w zakładkę „Mój profil” a następnie w zakładkę „Moje banery/moje reklamy”. Klikamy w „dodaj nowy” i wczytujemy w odpowiednim formacie slajd z reklamą konkretnych usług lub firmy. Następnie klikamy „Publikuj”, po czym automatycznie nasze reklamy zostaną dodane do koszyka osobno lub z wcześniej dodanymi innymi usługami. Na koniec dokonujemy płatności.

Zdjęcia, reklamy i inne pliki graficzne są stale moderowane. W przypadku, gdy jakaś reklama lub plik graficzny będzie zawierać treści uznane za niestosowne, użytkownik zostanie o tym poinformowany komunikatem na maila. W takim przypadku użytkownik zobowiązany jest do zamieszczenia innego pliku lub reklamy w dokładnie taki sam sposób. To samo dotyczy zablokowanych przez moderatora publikacji. Zablokowanie pliku lub reklamy nie przerywa publikacji już wykupionego pakietu. Użytkownik musi jedynie w miejsce odrzuconych zdjęć zamieścić właściwe.

Publikacja reklam w karuzeli „Baner” odbywa się dokładnie wg tego samego schematu, jak publikacja pozostałych ofert użytkownika i trwa dokładnie tyle samo co publikacja wykupionego pakietu lub pojedynczej oferty lub dłużej. Reklamy „baner” maja osobną parametryzację czasu publikacji w koszyku i możemy ją dowolnie ustawiać. Opcja dostępna wraz z innymi usługami lub bez.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Jedynym sposobem usunięcia reklamy z karuzeli „Baner”, jest wejście do menu „Moje banery/Moje reklamy”, wejście na poszczególne zdjęcia i kolejno usunięcie ich.

Co to jest „Giełda ofert”?

Giełda ofert jest narzędziem służącym do wydzielenia i wyróżnienia spośród wszystkich innych ofert użytkownika, takich, które chce szybko sprzedać lub zamienić, w drodze „szybkiej transakcji” lub „licytacji” w jak najkrótszym czasie, że względu na wady prawne tych ofert, takich jak (komornik, złe usytuowanie, kilku właścicieli, itp.) Celem giełdy, jest sprzedaż wadliwej działki poprzez zaoferowanie znacznie niższej ceny ze względu na:

– działka ma wadę prawną,

– przez działkę przebiega słup energetyczny,

– w księdze wieczystej nieruchomości jest wpisane zadłużenie bądź zajecie komornicze,

– dojazd do działki jest nieuregulowany,

– uciążliwe sąsiedztwo,

– bądź pilna sprzedaż nieruchomości bez powodu,

Jak umieścić i publikować oferty na „Giełdzie ofert”?

Umieszczenie ofert na „Giełdzie ofert” odbywa się poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa, z przypisanego do danej oferty z napisem „Go z wadami” umieszczonego na „Liście ofert” w zakładce „Moje Oferty” w opcjach dodatkowych/wyróżnieniach. Po jego zaznaczeniu, otworzy się okno dialogowe, w którym należy wpisać też powód umieszczenia oferty na Giełdzie (przykłady powyżej).

Oferty te są widoczne dla wszystkich zalogowanych i niezalogowanych użytkowników portalu.

Żeby nie powielać tej samej ilości ofert publikowanych w pozostałych wyszukiwarkach, liczba ofert publikowanych na Giełdzie, została ograniczona do 40% sumy wszystkich ofert publikowanych przez danego użytkownika w ramach wykupionego pakietu.

Publikacja ofert na Giełdzie odbywa się dokładnie wg tego samego schematu, jak publikacja pozostałych ofert użytkownika i trwa dokładnie tyle samo co publikacja wykupionego pakietu lub pojedynczej oferty.

Jeżeli licznik informuje nas, że mamy możliwość dodania oferty/t do Giełdy w trakcie trwania publikacji pakietu lub pojedynczej oferty, możemy to zrobić, klikając checkbox „GO z wadami” przy wybranej ofercie, potem naciskamy buton „Publikuj” na dole strony i na koniec dla pewności aktualizujemy stronę. Operacja może być wykonana tylko jeden raz w trakcie publikacji pakietu lub pojedynczej oferty.

Jedynym sposobem usunięcia oferty z Giełdy, jest usunięcie oferty z systemu, lub poczekanie na zakończenie publikacji pakietu lub pojedynczej oferty. W tym celu wchodzimy na „Listę Ofert” w menu „Moje oferty” , wchodzimy w interesującą nas ofertę i naciskamy czerwony buton „Usuń ofertę” w górnej części formularza.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych” a także „Giełdy ofert”. Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych” i „Giełdy z wadami” a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” , „Giełdę z wadami” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Czym jest usługa „Kupię działkę”?

Usługa „kupię działkę” jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników portalu zarówno klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, którzy szukają konkretnej działki do kupienia a którzy nie chcą lub nie mają czasu na przeglądanie ofert w wyszukiwarkach.

Zamieszczając ogłoszenie o chęci zakupu działki, jasno deklarują swoje zamiary na forum, skierowanym do klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych, którzy być może maja ofertę odpowiadającą bezpośrednio stawianym kryteriom, bez konieczności oczekiwania na klienta.

Narzędzie to pozwala na szybkie kojarzenie stron bez straty czasu poświęconego na wyszukiwanie wybranej oferty, czy oczekiwanie na konkretnego klienta.

 

Jak umieścić swoje ogłoszenie w rubryce „Kupię działkę”?

Ogłoszenia te są możliwe do stworzenia tylko ręcznie za pomocą „Ręcznego formularza oferty”. Znajdziemy go na swoim koncie w menu głównym w zakładce „Wystaw ofertę”.

Po wypełnieniu wszystkich pól, ze szczególnym uwzględnieniem pola „Kupię działkę” znajdującego się na górze formularza w jednej linii z „Dowolne/Sprzedaj/Wynajem/Przetargi”, klikamy „Zapisz”. Zapisane ogłoszenie automatycznie pojawi się na naszej „Liście ofert” samotnie lub w towarzystwie innych ofert sprzedaży działek stworzonych ręcznie lub importowanych automatycznie.

Możemy utworzyć dowolną liczbę takich ogłoszeń w ramach naszego konta.

Ogłoszenie „Kupię działkę” można publikować dokładnie w ten sam sposób , i na taki sam okres , jak oferty sprzedaży. (Proces ten został opisany w rozdziale: jak opublikować ofertę).

Nie ma możliwości publikacji tych ogłoszeń na Giełdzie z wadami prawnymi. Publikacja naszego/ych ogłoszenia/ń będzie miała miejsce tylko i wyłącznie w wyszukiwarce ogłoszeń w rubryce „Kupię działkę”. Ogłoszenie/nia te nie będą widoczne w wyszukiwarkach ofert sprzedaży działek.

Możemy natomiast publikować te ogłoszenia w ramach jednego koszyka w zestawie z banerami, powiadomieniami, opcjami dodatkowymi.

Jedynym sposobem usunięcia ogłoszenia , jest usunięcie oferty z systemu. W tym celu wchodzimy do „Listy ofert” w menu głównym , wchodzimy do interesującego nas ogłoszenia i naciskamy czerwony buton „Usuń ogłoszenie”.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych” . Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Czym są „Przetargi”?

Przetargi to narzędzie specjalnie dedykowane dla Urzędów Państwowych oraz innych jednostek samorządu terytorialnego mającego w swoim posiadaniu grunty o różnym przeznaczeniu, chcących je sprzedać w drodze przetargu z zachowaniem wymaganych prawem procedur.

Opcja dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z opcjami dodatkowymi, banerami na wszystkie dostępne okresy publikacji. ( Szczegóły w cenniku).

Jak umieścić oferty w rubryce „Przetargi”?

By umieścić swoje oferty w „Przetargach”, musimy najpierw założyć konto i zarejestrować się w serwisie na koncie „Developerzy/Urzędy/….”. Po wypełnieniu formularza i zaznaczeniu odpowiednich checkboxów (zgody), klikamy „Zapisz”. Następnie z pomocą jednego programów do eksportu ofert dedykowanego dla biur nieruchomości, lub ręcznie, dokonujemy eksportu naszych ofert lub wprowadzamy je ręcznie.

Tak wyeksportowane oferty znajdą się w menu głównym w zakładce „Oferty” a następnie „Moje oferty”.

W przypadku ręcznego wprowadzania ofert, po założeniu konta w serwisie, w menu głównym, wchodzimy w zakładkę „Oferty” a następnie „Wystaw ofertę”. Wypełniamy dokładnie wszystkie wymagane pola a następnie na dole formularza klikamy „Zapisz”. Podczas tej operacji należy pamiętać by zaznaczyć pole „Przetargi” w górnej części formularza w „Danych podstawowych” a następnie „Typ oferty”. W przeciwnym wypadku oferta nie pojawi się w rubryce „Przetargi”.

W przypadku eksportu automatycznego kolejnym krokiem umieszczenia ofert w rubryce „Przetargi” jest wejście na „Listę ofert” w menu „Oferty” a następnie odhaczenie za pomocą checkboxów znajdujących się po lewej stronie każdej oferty, a także checkboxów „Opcji dodatkowych/wyróżnień” , wszystkich ofert, jakie chcemy opublikować. Dzięki temu po opłaceniu, zaznaczone oferty pojawią się w menu „Przetargi”.

Uwaga!

Jeżeli formularze ofert, programów do automatycznego eksportu , nie będą zawierać checkboxa „Przetargi” należy do każdej oferty znajdującej się na „Liście ofert” , wejść z osobna i zaznaczyć ten chceckbox „Przetargi” , ręcznie. Inaczej po opublikowaniu oferta/ty te pojawią się we wszystkich wynikach wyszukiwania, ale nie w rubryce „Przetargi”.

Jak publikować oferty w rubryce „Przetargi”?

Publikacja ofert w tej rubryce, odbywa się dokładnie tak samo, jak pozostałych. Procedura ta została szczegółowo opisana w rozdziale „jak publikować swoje oferty”

Pierwszym krokiem, jest pamiętanie o tym by na etapie ręcznego wprowadzania oferty odznaczyć w formularzu, checkbox „Przetargi”. Po opłaceniu tej oferty pojawi się ona we wszystkich wynikach wyszukiwania, jak i w rubryce „Przetargi”.

W przypadku automatycznego eksportu ofert, przed wykonaniem tego eksportu, trzeba także odznaczyć ten checkbox „Przetargi” w formularzu do eksportu, jeżeli takowy tam jest . System zapamięta to ustawienie i po opublikowaniu tej oferty będzie ona widoczna we wszystkich wynikach wyszukiwania, jak i rubryce „Przetargi”. Jeżeli formularze do eksportu nie będą zawierać tego checkboxa, należy wtedy wejść do „Listy ofert” w menu „Oferty”, następnie wejść do każdej z ofert z osobna i przed publikacją ręcznie odznaczyć ten checkbox.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Publikacja ofert w rubryce „Przetargi” odbywa się dokładnie wg tego samego schematu, jak publikacja pozostałych ofert użytkownika i trwa dokładnie tyle samo co publikacja wykupionego pakietu lub pojedynczej oferty. W tym przypadku czas publikacji oferty/t definiują procedury przetargowe, dlatego należy się dokładnie wczytać w treść oferty/t.

Jedynym sposobem usunięcia oferty z rubryki „Przetargi”, jest usunięcie oferty z systemu, lub poczekanie na zakończenie publikacji pakietu lub pojedynczej oferty. W tym celu wchodzimy do „Listy ofert” w „Moje oferty” w menu głównym , następnie wchodzimy do interesującej nas oferty i klikamy czerwony buton „Usuń ofertę”.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych”. Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych” a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Czym są „Oferty komorników”?

„Oferty komorników” są miejscem, gdzie znajdziecie Państwo oferty kancelarii komorniczych z całej Polski , które są oferowane w drodze licytacji komorniczej, zatem ich publikacja w naszym serwisie ma charakter bardziej informacyjny niż formalny, gdyż by zakupić taka ofertę należy spełnić wszystkie wymagane prawnie w takiej sytuacji procedury komornicze. Szczegółowe wymagania prawne są dostępne w opisach każdej z takich ofert.

Opcja dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z opcjami dodatkowymi, banerami na wszystkie dostępne okresy publikacji. ( Szczegóły w cenniku).

Jak umieścić oferty w rubryce „Oferty komorników”?

By umieścić swoje oferty w „Ofertach komorników”, musimy najpierw założyć konto i zarejestrować się w serwisie na koncie „Developerzy/Urzędy/Komornicy/….”. Po wypełnieniu formularza i zaznaczeniu odpowiednich checkboxów (zgody), klikamy „Zapisz”. Następnie z pomocą jednego programów do eksportu ofert dedykowanego dla biur nieruchomości, lub ręcznie, dokonujemy eksportu naszych ofert lub wprowadzamy je ręcznie.

Tak wyeksportowane oferty znajdą się w menu głównym w zakładce „Oferty” a następnie „Moje oferty”.

W przypadku ręcznego wprowadzania ofert, po założeniu konta w serwisie, w menu głównym, wchodzimy w zakładkę „Oferty” a następnie „Wystaw ofertę”. Wypełniamy dokładnie wszystkie wymagane pola a następnie na dole formularza klikamy „Zapisz”. Podczas tej operacji należy pamiętać by zaznaczyć pole „Komornicy” w górnej części formularza w „Danych podstawowych” a następnie „Typ oferty”. W przeciwnym wypadku oferta nie pojawi się w rubryce „Oferty komorników”.

W przypadku eksportu automatycznego kolejnym krokiem umieszczenia ofert w rubryce „Oferty komorników” jest wejście na „Listę ofert” w menu „Oferty” a następnie odhaczenie za pomocą checkboxów znajdujących się po lewej stronie każdej oferty, a także checkboxów „Opcji dodatkowych/wyróżnień” , wszystkich ofert, jakie chcemy opublikować. Dzięki temu po opłaceniu, zaznaczone oferty pojawią się w menu „Oferty komorników”.

Uwaga!

Jeżeli formularze ofert, programów do automatycznego eksportu , nie będą zawierać checkboxa „Komornicy” należy do każdej oferty znajdującej się na „Liście ofert” , wejść z osobna i zaznaczyć ten chceckbox „Komornicy” , ręcznie. Inaczej po opublikowaniu oferta/ty te pojawią się we wszystkich wynikach wyszukiwania, ale nie w rubryce „Oferty komorników”.

Jak publikować oferty w rubryce „Oferty komorników”?

Publikacja ofert w tej rubryce, odbywa się dokładnie tak samo, jak pozostałych. Procedura ta została szczegółowo opisana w rozdziale „jak publikować swoje oferty”.

Pierwszym krokiem, jest pamiętanie o tym by na etapie ręcznego wprowadzania oferty odznaczyć w formularzu, checkbox „Komornicy”. Po opłaceniu publikacji oferta/y pojawią się we wszystkich wynikach wyszukiwania, jak i w rubryce „Oferty komorników”.

W przypadku automatycznego eksportu ofert, przed wykonaniem tego eksportu, trzeba także odznaczyć ten checkbox „Komornicy” w formularzu do eksportu, jeżeli takowy tam jest . System zapamięta to ustawienie i po opublikowaniu tej oferty/t będą ona widoczne we wszystkich wynikach wyszukiwania, jak i rubryce „Oferty komorników”. Jeżeli formularze do eksportu nie będą zawierać tego checkboxa, należy wtedy wejść do „Listy ofert” w menu „Oferty”, następnie wejść do każdego z formularzy ofert na liście i przed publikacją ręcznie odznaczyć ten checkbox.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Publikacja ofert w rubryce „Oferty komorników” odbywa się dokładnie wg tego samego schematu, jak publikacja pozostałych ofert użytkownika i trwa dokładnie tyle samo co publikacja wykupionego pakietu lub pojedynczej oferty. W tym przypadku czas publikacji oferty/t definiują procedury prawne dlatego należy się dokładnie wczytać w treść oferty/t.

Jedynym sposobem usunięcia oferty z rubryki „Oferty komorników”, jest usunięcie oferty z systemu, lub poczekanie na zakończenie publikacji pakietu lub pojedynczej oferty. W tym celu wchodzimy do „Listy ofert” w „Moje oferty” w menu głównym , następnie wchodzimy do interesującej nas oferty i klikamy czerwony buton „Usuń ofertę”.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych”. Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych” a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Czym jest „Geoportal”?

Geoportal jest narzędziem usługi danych przestrzennych do precyzyjnego wyszukiwania interesujących nas obiektów oraz całej infrastruktury im towarzyszącej. Znajdziemy w nim:

  1. Usługi dostępu do danych i ewidencji gruntów i budynków,
  2. Usługi dostępu do danych uzbrojenia terenu,
  3. Usługi dostępu do danych planów zagospodarowania przestrzennego,
  4. Usługi dostępu do danych adresowych,
  5. Usługi dostępu do danych podkładowych, mapy topograficznej,
  6. Usługi dostępu do cyfrowej ortofotomapy,
  7. Usługi dostępu do danych wysokościowych,
W jaki sposób mogę skorzystać z „Geoportal-u”?

Korzystanie z Geoportalu w ramach naszego serwisu, jest bezpłatne. Wystarczy zalogować się do serwisu na swoim koncie, wejść w menu „Oferty” do „Wystaw ofertę” a następnie po prawej stronie formularza pod mapą Google, znaleźć link „Geoportal”. Klikamy w słowo „Geoportal” poniżej i otwiera nam się interaktywna mapa.

Obok słowa „Geoportal” znajduję „?” po naciśnięciu, którego otworzy nam się kompletna i obszerna instrukcja, jak korzystać z tego narzędzia.

Czym są EKW- „Elektroniczne Księgi Wieczyste”?

EKW, jest interaktywnym narzędziem Ministerstwa Sprawiedliwości i Krajowego Rejestru Sądowego, którego zadaniem jest udostępnienie możliwości weryfikacji stanu prawnego nieruchomości/działki , kompletu dokumentów, wzorów pism, ustaw i druków urzędowych. Znajdziemy w nim:

  1. Przeglądarkę Ksiąg Wieczystych,
  2. Zbiór dokumentów, wzorów pism i druków z Centralnej Informacji Ksiąg Wieczystych,
  3. Weryfikacji autentyczności wydruku,
  4. Dostęp do elektronicznych zawiadomień o wpisie i informacji o stanie sprawy o wpis w Księdze Wieczystej,
  5. Pouczenie o sposobie i skutkach dokonywania doręczeń elektronicznych,
  6. Podstawy prawne,
Jak korzystać z EKW- „Elektroniczne Księgi Wieczyste”?

Korzystanie z ”EKW” w ramach naszego serwisu, jest bezpłatne. Wystarczy zalogować się do serwisu na swoim koncie, wejść w menu „Oferty” do „Wystaw ofertę” a następnie po prawej stronie formularza pod mapą Google, znaleźć link „EKW”. Klikamy w słowo „EKW” poniżej i zostajemy przeniesieni na stronę „EKW”.

Obok słowa „EKW” znajduję „?” po naciśnięciu, którego otworzy nam się kompletna i obszerna instrukcja, jak korzystać z tego narzędzia.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Jak publikować oferty w serwisie?

Oferty publikuje się poprzez zaznaczenie odpowiednich kryteriów i ilości na liście ofert i opłaceniu publikacji.

W tym celu, po zalogowaniu się, należy wejść w zakładkę „Oferty”, a następnie „Moje oferty”. Na tym etapie trzeba zaznaczyć, co i w jakiej ilości chcemy publikować w serwisie. Wyboru dokonujemy poprzez zaznaczenie checkboxów z ilością oraz opcjami dodatkowymi z „Listy Ofert”. Na tym etapie możemy dokonać jeszcze edycji z także zrobić podgląd wybranych opcji dodatkowych. Po wybraniu wszystkich opcji, przechodzimy do „Publikuj”.

Podgląd opcji dodatkowych:

Zaznaczamy wybrany lub wszystkie chceckboxy „Opcji dodatkowych” a następnie klikamy w wytłuszczoną nazwę działki. Otwiera nam się podgląd formularza oferty. Następnie klikamy w zielony buton „Podgląd” umieszczony w górnej części formularza. W nowym oknie pokaże nam się podgląd zaznaczonej opcji.

System, przeniesie nas do koszyka, gdzie znajdziemy podsumowanie wszystkich opcji, jakie wybraliśmy. W koszyku możemy także dokonać parametryzacji czasu publikacji (30, 90, 180, 270, 365 dni) poprzez zmianę checkboxa umieszczonego obok każdej z opcji. Każda z tych opcji automatycznie nalicza klientowi rabat z tytułu czasu publikacji.

Na tym etapie możemy jeszcze dodać do koszyka zarówno powiadomienia, jak i banery.

Następnie przechodzimy do koszyka , klikając „Przejdź do kasy”. Koszyk automatycznie przeniesie nas do bramki płatności, obsługiwanej przez PayU. Płatności można dokonać poprzez wybór jednej z trzech opcji ( karta płatnicza, przekierowanie do naszego banku, blik, tradycyjny przelew)( nie ma możliwości płatności sms). Po dokonaniu płatności, nasze oferty zostaną opublikowane w systemie a my otrzymamy fakturę.

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

W jaki sposób wykonać ponowną publikację zakończonego pakietu/banerów/powiadomień?

Portal pozwala na ponowną publikację zakończonego pakietu/banera/powiadomienia bez konieczności ponownego wchodzenia na „listę ofert, banerów, powiadomień” i zaznaczania ponownie tych samych opcji.

W celu ponownej publikacji zakończonego już zamówienia, wchodzimy w „Moje płatności i faktury” a następnie wybieramy zakończone już zamówienie, które nas interesuje. Cała historia transakcji opatrzona jest datami, zatem znalezienie tej właściwej nie będzie nastręczać żadnych trudności.

Obok każdej transakcji są dwa zielone butony „Zobacz” i „Faktura”. Odnajdujemy tę właściwą i klikamy w „Zobacz”. Otworzy nam się historia zamówienia w formie listy.

Następnie klikamy w zielony buton „Zamów jeszcze raz” znajdujący się na samym dole podsumowania zamówienia.

Po jego naciśnięciu zostaniemy przeniesieni do koszyka, w którym znajdują się produkty „historycznego zamówienia”, które oczywiście możemy edytować, dodając nowe, lub kasując. Edycji podlegają zarówno same produkty, jak i czas parametryzacji, edytowanym szarym butonem „Zmień”.

Następnie przechodzimy do „podsumowania koszyka” i procesu płatności, który odbywa się dokładnie tak samo, jak w każdym innym przypadku.

Co to jest „Parametryzacja czasu publikacji ofert/powiadomień/banerów”?

Parametryzacja, jest narzędziem, pozwalającym na wybór dowolnego okresu publikacji ofert/powiadomień/banerów na okres 30/90/180/270/365 dni.

Publikację poszczególnych „produktów” w ramach jednej lub wielu emisji , na dowolnie wybrany okres, możemy dokonać niezależnie od pozostałych.

Dla przykładu (w ramach jednego koszyka):

Możemy zrobić publikację ofert pojedynczo lub w pakiecie na 30 dni

Powiadomień na 90 dni

Banerów na 270 dni

W tym celu po wybraniu na i zaznaczeniu odpowiedniej ilości ofert, opcji dodatkowych/wyróżnień, banerów, powiadomień, kiedy suma tych usług pojawi się w „Koszyku zakupowym” w formie listy (jedna pod drugą) możemy dowolnie wybierać okresy publikacji dla sumy tych produktów poprzez naciśnięcie przy każdym z nich szarego buttona „Zmień”.

Po jego naciśnięciu otworzy się nam tabela z wymienionymi okresami do publikacji (30/90/180/270/365 dni). Po wybraniu interesującego nas okresu, wystarczy nacisnąć zielony buton „Zmień”.

Tak samo należy postąpić w przypadku „Powiadomień” oraz „Banerów”.

Na koniec przechodzimy do „Podsumowania koszyka”, po naciśnięciu, którego, zostajemy przeniesieni do „Listy podsumowania” zakupionych usług. Następnie klikamy „przejdź do kasy” i postępujemy dokładnie tak samo, jak w przypadku standardowej publikacji.

Parametryzację wg tego scenariusza możemy zrobić zarówno dla usług wykupionych w pakiecie, jak i pojedynczo.

Jak publikować kolejne oferty w ramach dostępnego limitu na wykupionym już pakiecie?

Aby opublikować kolejne oferty w ramach wykorzystania w pełni limitu dostępnego w ramach wykupionego już pakietu , należy z powrotem wejść na „Listę ofert” w zakładce „Moje oferty” i wybrać interesująca nas liczbę ofert.

Nie należy się przejmować faktem, że nie pamiętamy ile wynosi dostępny jeszcze limit w ramach danego pakietu, gdyż poinformuje nas o tym licznik umieszczony na górze strony pod graficzną wersją cennika. Nie musimy także liczyć ich ręcznie, gdyż nawet, jeśli zaznaczymy większa ilość do publikacji, niż przewiduje to limit pakietu, to system i tak opublikuje tylko tyle ofert na ile pozwala limit. „Nadwyżkę” ofert, system potraktuje, jako nową publikację i zasugeruje nam wybór nowej publikacji w ramach nowego pakietu lub pojedynczej oferty, niezależnie od poprzedniej publikacji.

Oferty możemy opublikować w dwóch opcjach:

  1. W wersji standard ( bez opcji dodatkowych/wyróżnień/banerów/Go z wadami),
  2. Wraz z opcjami dodatkowymi/wyróżnienia/banery/Go z wadami,

Ad.a) Żeby opublikować oferty w wersji standard, wystarczy, że odznaczymy ręcznie interesujące nas oferty na „liście ofert” i naciśniemy na dole strony zielony buton „Publikuj” znajdującym się na dole strony w lewym dolnym rogu. System automatycznie doda zaznaczone oferty do publikacji w ramach dostępnego limitu.

Dla pewności możemy jeszcze potwierdzić tę operację, aktualizując stronę.

Ad.b) Żeby opublikować oferty z opcjami dodatkowymi/wyróżnieniami/banerami/Go z wadami, wystarczy, że odznaczymy ręcznie interesujące nas oferty i opcje dodatkowe na „liście ofert” i naciśniemy zielony buton „Publikuj” znajdujący się na dole strony w lewym dolnym rogu. System automatycznie doda zaznaczone oferty do publikacji w ramach dostępnego limitu a jeśli chodzi o opłacenie opcji dodatkowych przeniesie nas do koszyka, gdzie, znajdziemy podsumowanie zakupionych opcji. Dalej postępujemy już dokładnie tak samo, jak w przypadku zwykłej płatności.

Uwaga!

Po przejściu do koszyka, gdzie znajdziemy podsumowanie wszystkich opcji, jakie wybraliśmy, nie ma możliwość ustawienia parametryzacji czasu publikacji (30, 90, 180, 270, 365 dni) na oferty, ponieważ czynność tę wykonaliśmy już wcześniej, kiedy publikowaliśmy pakiet z ofertami, do którego dorzucamy kolejną transzę w ramach dostępnego limitu pakietu. Czas parametryzacji jest już ustawiony i nie ma możliwości jego zmiany. Należy o tym pamiętać, jeśli zdecydujemy się na dorzucenie kolejnej transzy ofert z opcjami dodatkowymi lub bez na kilka dni, przed końcem publikacji pakietu.

Wymóg ten nie dotyczy „Banerów” oraz „Powiadomień” gdyż one nie wchodzą do publikacji w ramach dostępnego limitu pakietu, a stanowią odrębną publikację, w której można dowolnie ustawić parametryzacje publikacji.

W przypadku automatycznych eksportów ofert do serwisu, wszystkie oferty będą automatycznie publikowane w wersji standard bez opcji dodatkowych/wyróżnień/banerów/powiadomień/Go z wadami w ramach dostępnego limitu wykupionego pakietu. Żeby dodać do tych ofert opcje dodatkowe/wyróżnienia/powiadomienia/banery/Go z wadami, należy zrobić to ręcznie, nawet po publikacji wg zasady opisanej wyżej.

Uwaga!

Żadna w w/w opcji nie dotyczy pierwszego eksportu ofert do serwisu po założeniu konta. W takim przypadku całość operacji należy wykonać ręcznie, krok po kroku.

Po dokonaniu całościowej publikacji w ramach dostępnego limitu pakietu, użytkownik ma cały czas możliwość dokupienia kolejnych „Opcji dodatkowych” wyróżniających publikację danej oferty/t , niezależnie od tego co już wykupił. W tym celu należy wejść do „Listy ofert” w „Moje oferty” w menu głównym , na OPUBLIKOWANE oferty, wybrać nas interesujące i kolejno zaznaczać dostępne przy nich „wolne” checkboxy, jakie uznamy za stosowne. Kiedy wybierzemy już wszystkie opcje , naciskamy zielony buton „Publikuj” na dole strony i system przeniesie nas do koszyka , gdzie znajdziemy podsumowanie zamówionych „Opcji dodatkowych”. Kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. ( Omówione to zostało w rozdziale: Jak publikować oferty).

Uwaga!

Nie mylić ilości dostępnych „Opcji dodatkowych” z ilością ofert dostępnych na „Giełdzie z wadami prawnymi”. O ilości ofert do publikacji na giełdzie, informuje nas licznik na górze strony. Należy pamiętać, że limit dostępnych do publikacji ofert na Giełdzie, stanowi 40% limitu wykupionego pakietu.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych” a także „Giełdy ofert”. Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych” i „Giełdy z wadami” a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” , „Giełdę z wadami” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Jak publikować kolejne oferty w ramach dostępnego limitu na wykupionym już pakiecie, jeżeli ilość ofert przekracza dostępny limit pakietu?

Aby opublikować kolejne oferty w ramach wykorzystania w pełni limitu dostępnego w ramach wykupionego już pakietu , których ilość przekracza dostępny limit, należy z powrotem wejść na „Listę ofert” w zakładce „Moje oferty” i wybrać interesująca nas liczbę ofert.

Nie należy się przejmować faktem, że nie pamiętamy ile wynosi dostępny jeszcze limit w ramach danego pakietu, gdyż poinformuje nas o tym licznik umieszczony na górze strony pod graficzną wersją cennika. Nie musimy także liczyć ich ręcznie, gdyż nawet, jeśli zaznaczymy większa ilość do publikacji, niż przewiduje to limit pakietu, to system i tak opublikuje tylko tyle ofert na ile pozwala limit. „Nadwyżkę” ofert, system potraktuje, jako nową publikację i zasugeruje nam wybór nowej publikacji w ramach nowego pakietu lub pojedynczej oferty, niezależnie od poprzedniej publikacji.

Oferty możemy opublikować w dwóch opcjach:

  1. W wersji standard ( bez opcji dodatkowych/wyróżnień/banerów/Go z wadami),
  2. Wraz z opcjami dodatkowymi/wyróżnienia/banery/Go z wadami,

Ad.a) Żeby opublikować oferty w wersji standard, wystarczy, że odznaczymy ręcznie interesujące nas oferty na „liście ofert” i naciśniemy na dole strony zielony buton „Publikuj” znajdującym się na dole strony w lewym dolnym rogu. System automatycznie doda zaznaczone oferty do publikacji w ramach dostępnego limitu.

Dla pewności możemy jeszcze potwierdzić tę operację, aktualizując stronę.

Ad.b) Żeby opublikować oferty z opcjami dodatkowymi/wyróżnieniami/banerami/Go z wadami, wystarczy, że odznaczymy ręcznie interesujące nas oferty i opcje dodatkowe na „liście ofert” i naciśniemy zielony buton „Publikuj” znajdujący się na dole strony w lewym dolnym rogu. System automatycznie doda zaznaczone oferty do publikacji w ramach dostępnego limitu a jeśli chodzi o opłacenie opcji dodatkowych przeniesie nas do koszyka, gdzie, znajdziemy podsumowanie zakupionych opcji. Dalej postępujemy już dokładnie tak samo, jak w przypadku zwykłej płatności.

Uwaga!

Jeżeli zaznaczymy do publikacji większa liczbę ofert niż pozwala na to dostępny limit pakietu, wybierzemy opcje dodatkowe, oraz GO i naciśniemy „Publikuj” znajdujący się w lewym dolnym rogu na dole strony, system poinformuje nas, że chcemy publikować więcej ofert niż pozwala na to limit pakietu. W takim przypadku, system da nam dwie możliwości:

  1. zaakceptować ten fakt, naciskając „Ok” pod wyświetlanym komunikatem,
  2. odstąpić od tego faktu, naciskając „Cofnij” pod wyświetlonym komunikatem,

Ad. a) Akceptując przycisk „Ok” system przeniesie nas do koszyka, gdzie znajdziemy podsumowanie wszystkich opcji, jakie wybraliśmy, nie ma możliwość ustawienia parametryzacji czasu publikacji (30, 90, 180, 270, 365 dni) na oferty, ponieważ czynność tę wykonaliśmy już wcześniej, kiedy publikowaliśmy pakiet z ofertami, do którego dorzucamy kolejną transzę w ramach dostępnego limitu pakietu. Czas parametryzacji jest już ustawiony i nie ma możliwości jego zmiany. Należy o tym pamiętać, jeśli zdecydujemy się na dorzucenie kolejnej transzy ofert z opcjami dodatkowymi lub bez na kilka dni, przed końcem publikacji pakietu.

Uwaga!

Nadwyżka ofert zostanie opublikowana w tej opcji wyłącznie, w wersji standard. Jeżeli chcielibyśmy opublikować nadwyżkę ofert w formie pakietu, musimy zrezygnować z tej opcji naciskając „Cofnij” pod komunikatem. Zostaniemy wtedy przeniesieni z powrotem do „Listy Ofert” gdzie będziemy musieli powtórzyć całą operację wyboru ofert, opcji dodatkowych, GO, pamiętając o fakcie, że nie możemy przekroczyć limitu pakietu, opublikować go w ramach dostępnego limitu a nadwyżkę, opublikować, jako nową publikację ze wszystkimi tego udogodnieniami.

Wymóg ten nie dotyczy „Banerów” oraz „Powiadomień” gdyż one nie wchodzą do publikacji w ramach dostępnego limitu pakietu, a stanowią odrębną publikację, w której można dowolnie ustawić parametryzacje publikacji.

Dla pewności możemy jeszcze potwierdzić tę operację, aktualizując stronę.

Ad. b) Naciskając buton „Cofnij” system przeniesie nas z powrotem do „Listy Ofert” gdzie będziemy musieli powtórzyć całą operację wyboru ofert, opcji dodatkowych, GO, pamiętając o fakcie, że nie możemy przekroczyć limitu pakietu, opublikować go w ramach dostępnego limitu a nadwyżkę, opublikować, jako nową publikację ze wszystkimi tego udogodnieniami.

Jeżeli nie przekroczymy dostępny limit pakietu, publikacja wyczerpie wszystkie jego możliwości dodawania ofert, „zamknie” go i nie pozwoli na dodanie żadnej oferty więcej. Pozostanie nam wtedy opublikować nadwyżkę ofert, jako pakiet lub standard, w nowej publikacji. (Patrz: jak opublikować oferty).

Wymóg ten nie dotyczy „Banerów” oraz „Powiadomień” gdyż one nie wchodzą do publikacji w ramach dostępnego limitu pakietu, a stanowią odrębną publikację, w której można dowolnie ustawić parametryzacje publikacji.

Dla pewności możemy jeszcze potwierdzić tę operację, aktualizując stronę.

W przypadku automatycznych eksportów ofert do serwisu, wszystkie oferty będą automatycznie publikowane w wersji standard bez opcji dodatkowych/wyróżnień/banerów/powiadomień/Go z wadami w ramach dostępnego limitu wykupionego pakietu. Żeby dodać do tych ofert opcje dodatkowe/wyróżnienia/powiadomienia/banery/Go z wadami, należy zrobić to ręcznie, nawet po publikacji wg zasady opisanej wyżej.

Po dokonaniu całościowej publikacji w ramach dostępnego limitu pakietu, użytkownik ma cały czas możliwość dokupienia kolejnych „Opcji dodatkowych” wyróżniających publikację danej oferty/t , niezależnie od tego co już wykupił. W tym celu należy wejść do „Listy ofert” w „Moje oferty” w menu głównym , na OPUBLIKOWANE oferty, wybrać nas interesujące i kolejno zaznaczać dostępne przy nich „wolne” checkboxy, jakie uznamy za stosowne. Kiedy wybierzemy już wszystkie opcje , naciskamy zielony buton „Publikuj” na dole strony i system przeniesie nas do koszyka , gdzie znajdziemy podsumowanie zamówionych „Opcji dodatkowych”. Kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. ( Omówione to zostało w rozdziale: Jak publikować oferty).

Uwaga!

Nie mylić ilości dostępnych „Opcji dodatkowych” z ilością ofert dostępnych na „Giełdzie z wadami prawnymi”. O ilości ofert do publikacji na giełdzie, informuje nas licznik na górze strony. Należy pamiętać, że limit dostępnych do publikacji ofert na Giełdzie, stanowi 40% limitu wykupionego pakietu.

Uwaga!

Żadna w w/w opcji nie dotyczy pierwszego eksportu ofert do serwisu po założeniu konta. W takim przypadku całość operacji należy wykonać ręcznie, krok po kroku.

Uwaga!

Aktualizacja strony nie powoduje, automatycznego usunięcia zaznaczonych do publikacji ofert , „Opcji dodatkowych” a także „Giełdy ofert”. Mechanizm ten został wprowadzony celowo, by ułatwić poruszanie się po „Liście Ofert”. W chwili obecnej umożliwia on płynne i bezproblemowe poruszanie się po wszystkich zakładkach „Listy ofert” zaznaczane wybranych ofert, „Opcji dodatkowych” i „Giełdy z wadami” a następnie powrót do wcześniejszych zakładek bez utraty wcześniej zaznaczonych opcji oraz konieczności ich ponownego zaznaczania . Żeby edytować wcześniej zaznaczone oferty, „Opcje dodatkowe” , „Giełdę z wadami” należy zrobić to ręcznie lub wylogować się.

Czy wszystkie zaimportowane oferty są automatycznie publikowane w serwisie?

Nie. Wszystkie oferty z automatycznego eksportu wchodzą na „Listę ofert” pod ofertami z importu z dnia poprzedniego. Ich automatyczna publikacją jest możliwa dopiero wtedy, gdy pozwala na to wysokość wykupionego pakietu.

W praktyce wygląda to tak, że ramach wykupionego, publikowana jest ich taka ilość, na jaką pozwala jeszcze ilość wolnego miejsca w danym pakiecie. Reszta może być opublikowana po wykupieniu kolejnego pakietu lub opcji standard, czyli jednostkowej wraz z opcjami dodatkowymi. Sam decydujesz, ile ofert i z jakimi opcjami, chcesz publikować w naszym serwisie. Wysokość wykupionego pakietu wskazuje max ilość ofert, jaką możemy opublikować w serwisie.

Czy moje oferty są na bieżąco aktualizowane?

Tak, jeśli codziennie dodajesz ręcznie lub automatycznie, nowe oferty do swojego konta , trafiają one na „Listę ofert” w zakładce „Moje oferty”. Publikowane wtedy są jedynie te, z danego importu, na ile pozwala ilość wolnego miejsca w ramach wykupionego pakietu.

Czym jest „Limit aktywnych ogłoszeń” w pakiecie importu ofert?

Wykupując dany pakiet ogłoszeń wykupujemy max limit ofert, jakie mogą zostać opublikowane w ramach tego pakietu w serwisie.

Jeśli ilość zaimportowanych ofert jest niższa niż wykupiony pakiet możemy opublikować wszystkie zaimportowane oferty. Oferty do publikacji system zaznaczy automatycznie- musimy tylko potwierdzić rzecznie ich publikacje.

Natomiast, jeśli ilość zaimportowanych z naszego systemu ofert jest większa niż wykupiony pakiet system zaznacza nam domyślnie do publikacji ilość wg algorytmu „data=ilość ofert = wykupionemu pakietowi (według parametru- najnowsze oferty)” Na tym, etapie możemy ręcznie zmienić oferty, które chcemy publikować jednak nie przekraczając ilości wykupionego pakietu.

Obowiązuje tu zasada podana w regulaminie, że publikować można mniejsza lub równą ilość ofert wykupionego pakietu, ale nie wyższą niż pakiet.

Jaki wybrać „Pakiet aktywnych ogłoszeń” w stosunku ilości zaimportowanych ofert?

Wybierając pakiet aktywnych ogłoszeń, czyli publikacji ofert w serwisie, ustalamy górną granice ofert, które chcemy publikować w serwisie w wybranych przez nas przedziale czasowym – minimalny okres wykupienia pakietu to jeden miesiąc ( 30 dni kalendarzowych).

I tak np. gdy posiadamy na swoim koncie 240 ofert to wykupując „Pakiet do limitu 250 aktywnych Ogłoszeń” wszystkie nasze ogłoszenia będą widoczne w serwie. Możemy oczywiście wybrać wyższe pakiety a także ogłoszenie w wersji standard.

Opcja dostępna indywidualnie, jak i w pakiecie z ofertami z opcjami dodatkowymi, banerami na wszystkie dostępne okresy publikacji. ( Szczegóły w cenniku).

Czy mogę wybrać kilka pakietów do exportu ofert?

Tak, jeśli jesteś np. w posiadaniu 1 080 ofert i chcesz całość publikować w naszym serwisie to możesz wykupić zamiast pakietu do 2500 ofert, pakiet publikacji do 1000 ofert oraz dodatkowy pakiet publikacji do 100 ofert, co daje łącznie max możliwość publikacji 1100 ofert.

Jaki jest okres ważności wykupionego pakietu?

Minimalny okres, na jaki wykupujemy pakiet wraz z opcjami dodatkowymi i powiadomieniami to 30 dni.

Dostępne są także okresy (90, 180, 270, 365 dni) uwzględniające rabaty z tytułu wykupienia publikacji na okresy dłuższe niż podstawowy. Szczegóły dostępne w cenniku.

 

Kim są „Partnerzy i Firmy wykonawcze i usługowe”?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, postanowiliśmy dać Państwu narzędzie pozwalające nie tylko na zakup czy sprzedaż działki, ale także na „pełne jej zagospodarowanie „ po zakupie czyniąc ją w pełni funkcjonalną wg Państwa potrzeb i preferencji. W związku z tym stworzyliśmy w pełni funkcjonalna bazę firm i instytucji, oferujących swoje usługi celem pełnego zagospodarowania zakupionej działki, tak byście nie musieli Państwo samodzielnie szukać w internecie (architektów, prawników, ubezpieczycieli, firm budowlanych, remontowych, wykończeniowych, geodetów, itp., itp.)

Żeby skorzystać z pełnej funkcjonalności tej bazy, wchodzimy w menu w zakładkę „Partnerzy” a następnie „Firmy wykonawcze i usługowe”. Znajdziecie tam Państwo listę branżową wszystkich Partnerów dedykowanych do pełnego zagospodarowania zakupionej przez was działki.

W rubryce „Listy referencyjne” są opublikowane listy naszych Partnerów.

Jak promować się w rubryce „Firmy wykonawcze i usługowe”?

Żeby umieścić wizytówkę swojej firmy w tej rubryce, musimy utworzyć konto, jako „Firmy wykonawcze i usługowe” na etapie rejestracji konta w portalu.

Po wypełnieniu formularza w menu głównym przechodzimy do „Mój profil” a następnie do „Zarządzania wizytówką firmową”. Otworzy nam się panel nawigacyjny, pozwalający na tworzenie oraz zarządzanie wizytówką firmową. Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza , gdzie wypełniamy wszystkie konieczne rubryki, wraz ze zdjęciem a następnie naciskamy „Zapisz”. W panelu nawigacyjnym pojawi się nasza zapisana wizytówka, którą na tym etapie możemy jeszcze edytować. Kolejnym krokiem, jest przejście do opcji płatności znajdujących się poniżej zapisanej wizytówki. Mamy do wyboru cztery opcje jej promocji w postaci checkboxów do zaznaczenia. Następnie przechodzimy do buttona „Publikuj”, który przenosi nas do koszyka wraz z wybranymi opcjami dodatkowymi.

Na tym etapie możemy uzupełnić profil naszej wizytówki o reklamy „Baner”. W tym celu musimy wejść w menu głównym do „Mój profil” a następnie „Moje banery/moje reklamy”, które to otworzą nam się w osobnym oknie. Po dodaniu odpowiedniej ilości zdjęć lub reklam w wymaganym formacie, naciskamy „Publikuj”. System automatycznie wrzuci całość do koszyka.

Publikacja każdej wizytówki standardowo trwa 30 dni kalendarzowych, lecz każda z wizytówek ma możliwość parametryzacji tego okresu o (90/180/270/365 dni) poprzez wejście do tabeli umieszczonej przy każdej wybranej opcji w koszyku. Zmianę okresu publikacji opisaliśmy w rubryce „Parametryzacja czasu publikacji ofert/powiadomień/banerów”

Jeżeli wpiszemy błędne dane, wystarczy tylko zrobić aktualizację strony w lewym górnym rogu, by system ich nie zapamiętał. Możemy wtedy ponownie wprowadzić poprawne dane.

Czy i w jaki sposób otrzymam fakturę za wykupione pakiety/usługi?

Tak. Nasi klienci za wszystkie wykupione w serwisie usługi będą otrzymywać fakturę VAT (wg polskiego prawa podatkowego). Po dokonaniu twojej wpłaty poprzez bramkę PayU, nasz system automatycznie wystawi fakturę pobierając dane wprowadzone podczas rejestracji. Dlatego ważne jest, aby podczas procesu rejestracji prawidłowo wpisać w formularzu, swoje dane. Faktura będzie możliwa do pobrania ze swojego konta w zakładce „Moje płatności i faktury”.

Znajdziecie tam Państwo, także historię wszystkich swoich operacji finansowych.

Nie ma możliwości otrzymania faktury za wykupione usługi, mailem.

W jaki sposób dokonuje się płatności za usługi w serwisie?

Płatności za usługi w naszym serwisie dokonuje się tylko i wyłącznie elektronicznie za pomocą bramki płatności, której operatorem jest PayU Sp. z o.o. w Poznaniu. W bramce tej do wyboru są cztery opcje ( karta płatnicza, przekierowanie na stronę banku, blik, tradycyjny przelew). Nie ma możliwości płacenia za nasze usługi poprzez tradycyjny sms. Wiąże się to z podziałem na różnych operatorów, oferujących osobno płatności ( kartą płatniczą, przekierowaniem na stronę banku, blikiem, tradycyjnym przelewem) a SMS-em oraz brakiem możliwości pełnej konfiguracji i synchronizacji sumy zamówionych usług oraz numeracji dokumentów w ramach jednej faktury.

Po naciśnięciu buttona „Przejdź do kasy” system przenosi nas do bramki płatności, gdzie po wybraniu jednej z opcji, realizujemy transakcję. W odpowiedzi otrzymujemy maila z potwierdzeniem transakcji oraz fakturę na swoje konto w zakładce „Moje płatności i faktury”.

Gdzie znajdują się cenniki usług?

Cenniki usług w naszym portalu są do pobrania w formie pdf i znajdują się w menu głównym w zakładce „Mój profil” a następnie „Cenniki” a także na stronie głównej na dole strony pod słowem „Słownik”.

Czy w trakcie publikacji mogę zmienić dane firmowe w profilu?

Tak, w trakcie publikacji możemy dowolnie zmieniać dane firmowe na naszym profilu bez obawy o przerwanie publikacji.

W tym celu, logujemy się na nasze konto, następnie wchodzimy w „Edytuj profil” w menu głównym w zakładce „Mój profil”. Wpisujemy nowy nip nowej firmy i klikamy w „Wczytaj dane z KRS/CIDG”. System automatycznie zaciągnie nowe dane rejestrowe. Pozostaje nam tylko zmienić ręcznie pozostałe dane , które uległy zmianie i nacisnąć „Zapisz”. Jeżeli NIP naszej firmy się nie zmienił, to ręcznie zmieniamy pozostałe dane , jakie uległy zmianie i naciskamy „Zapisz”.

 

Czym jest Słownik?

Słownik pojęć zawiera tłumaczenie różnych pojęć oraz zwrotów ściśle związanych z branżą obrotu nieruchomościami gruntowymi.

Czym jest FAQ?

FAQ jest zbiorem wszystkich porad oraz instrukcji, w jaki sposób łatwo i bezproblemowo poruszać się po serwisie.

Wszelkie pytania do nas, proszę kierować mailem lub kontaktować się na bieżąco z Działem Help Desk poprzez komunikator czatowy, czynny w dni robocze od 8.00 do 16.00.

 

Czym są Porady?

Porady są zbiorem najciekawszych artykułów branżowych obszernie opisujących aktualne oraz przyszłe wydarzenia, problemy, zmiany prawne oraz porady ekspertów związanych z branża obrotu nieruchomościami gruntowymi.

Czym są Informacje biznesowe i co tam znajdę?

W zakładce „informacje biznesowe” znajdziemy przydatne informacje związane z zakupem i sprzedażą gruntów- przepisy, ustawy, linki do stron lub serwisów związanych z tą tematyką, różne wyjaśnienia, na co zwracać uwagę przed zakupem oraz co należy zrobić po zakupie nieruchomości a także kalkulator kredytowy i wzory umów.

Usługi dodatkowe portalu

Klienci naszego portalu mają także możliwość skorzystania z usług renomowanej kancelarii Radcy Prawnego. Jego pełne dane można znaleźć w menu głównym w zakładce „Partnerzy” a cennik jego usług w zakładce „Mój profil” a następnie „Cenniki”.

Jesteś w tej chwili offline